Το Personnel MaSter είναι ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων απαραίτητο εργαλείο για τη Διεύθυνση Προσωπικού.
Αποτελεί προϊόν συνεχούς εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία που συσσωρεύεται από τη χρήση του σε μεγάλες βιομηχανικές, εμπορικές μονάδες και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.
Με τη βοήθεια του Personnel MaSter κάθε επιχείρηση μπορεί να πετύχει αποδοτικότητα στη λειτουργία του Γραφείου Προσωπικού της, εξοικονόμηση χρόνου, και έλεγχο ροής διαδικασιών αντί για απλή διαχείριση δεδομένων καθώς και άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.
To Personnel Master χωρίζεται στις τις ακόλουθες θεματικές ενότητες – υποσυστήματα:
- PERSONNEL RECORDS (Καρτέλλα Προσωπικού)
- PERSONNEL TRAINING (Εκπαιδεύσεις / Σεμινάρια / ΛΑΕΚ)
- PERSONNEL RECRUITING (Βιογραφικά / Προσλήψεις / Αγγελίες)
- PERSONNEL APPRAISAL (Αξιολόγηση , Στοχοποίηση και Στοχοθέτηση)
- PERSONNEL HYGIENE AND SAFETY (Ασφάλεια και Υγιεινή / Ιατρός Εργασίας)
- PERSONNEL ACCIDENTS - INJURIES (Ατυχήματα , Τραυματισμοί / Βιβλίο Ατυχημάτων)
- PERSONNEL ASSETS (Παροχές Εργαζομένων και Κινητά Τηλέφωνα)
- PERSONNEL VEHICLES (Εταιρικά Οχήματα και Καύσιμα)
- PERSONNEL EXPENSE REPORTS (Εξοδολόγια και Ταξίδια)
- PERSONNEL CORPORATE EVENTS (Εταιρικές Εκδηλώσεις)
- PERSONNEL CORPORATE REGULATIONS (Κανονισμοί Εργασίας)
- PERSONNEL EMPLOYEE INSURANCE (Ομαδικές Ασφαλίσεις)
Το υποσύστημα “Καρτέλλα Προσωπικού ”, αποτελεί τον πυρήνα της οικογένειας εφαρμογών Personnel MaSter.
Μέσω του υποσυστήματος αυτού, παρέχεται η δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων σταθερών και μεταβλητών στοιχείων που αποτελούν τον Φάκελο Εργαζομένου (στοιχεία βιογραφικού, στοιχεία εργασίας, στοιχεία εκπαίδευσης του εργαζόμενου εντός της επιχείρησης, Ιατρικά στοιχεία κλπ).
Στην καρτέλα του εργαζόμενου, ο κάθε χρήστης, ανάλογα με τα δικαιώματα πρόσβασής του, έχει πλέον τη δυνατότητα να δει τη συνολική εικόνα του εργαζομένου, αναφορικά και με τα υποσυστήματα που παρακολουθούνται.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα έκδοσης όλων των απαραίτητων πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω δυνατότητες:
Προσωπικά στοιχεία εργαζομένων τα οποία δεν έχουν ιστορικότητα.
Ενδεικτικά:
- Επώνυμο
- όνομα
- πατρώνυμο
- ημερομηνίες γέννησης
- ΑΦΜ
- στοιχεία ταυτότητας
- στοιχεία αδειών εργασίας
- κ.ο.κ.
Στοιχεία Εργασίας με παρακολούθηση ιστορικότητας που περιλαμβάνονται τα εξής πεδία:
Ενδεικτικά:
- Ημερομηνίες πρόσληψης – Αποχώρησης
- ωράριο εργασίας
- προϋπηρεσία
- μισθός
- στοιχεία οργανωτικής δομής – προϊσταμένου
- στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού
Στοιχεία Οργανωτικής Δομής (Οργανόγραμμα)
Ενδεικτικά:
- Κωδικοποίηση οργανογράμματος
- περιγραφή θέσεων (job positions)
- προδιαγραφές θέσεων (job descriptions)
- δυναμολόγιο
- ιστορικότητα στοιχείων
Στοιχεία Οικογενειακών και Προστατευόμενων μελών για κάθε εργαζόμενο:
Ενδεικτικά:
- Στοιχεία τέκνων
- με υπολογισμό ηλικιών
- σχέσεις συγγένειας
Στοιχεία για επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης (Emergency Contacts):
Ενδεικτικά:
- Επώνυμο και Όνομα
- σχέση με τον εργαζόμενο
- στοιχεία διεύθυνσης
- τηλέφωνα
- Fax
Ιατρικά Στοιχεία & Στοιχεία Υγείας (Medical & Health Records):
Ενδεικτικά:
- Ομάδα Αίματος,
- αλλεργίες
- ειδικές ανάγκες
- καπνιστής
- σωματομετρικά στοιχεία (Βάρος, Ύψος)
Στοιχεία Στρατιωτικής Υπηρεσίας με τήρηση ιστορικότητας:
Ενδεικτικά:
- Τύπος Στρατιωτικής Θητείας
- χρονική περίοδος
- σώμα/βαθμός
Στοιχεία Προϋπηρεσίας με τήρηση ιστορικότητας:
Ενδεικτικά:
- Στοιχεία προηγούμενου εργοδότη
- θέσεις εργασίας
- χρονική περίοδος
- ένδειξη αναγνώρισης
Στοιχεία Εκπαίδευσης, Σεμιναρίων, Ειδικών γνώσεων:
Ενδεικτικά:
- Εκπαιδευτικό Ίδρυμα
- με ειδικότητα
- εξειδίκευση
- διάρκεια σπουδών και ημερομηνίες κτήσης
Στοιχεία Ξένων Γλωσσών:
Ενδεικτικά:
- Ξένη Γλώσσαμε
- επίπεδο γνώσης
- πτυχίο και ημερομηνίες κτήσης
Στοιχεία Ηθικών Αμοιβών & Ποινών:
Ενδεικτικά:
- Τύπος Ηθικής Αμοιβής/Ποινής
- με περιγραφή
- ημερομηνίες και διάρκεια
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Training, παρέχεται η δυνατότητα της οργάνωσης και παρακολούθησης σεμιναρίων για την εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού, της αξιολόγησης των σεμιναρίων αυτών από τους εκπαιδευόμενους, την αξιολόγηση εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών, καθώς και την οικονομική παρακολούθηση των σεμιναρίων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τους υπεύθυνους του Τμήματος Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού, για τον εντοπισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων και την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων (επιλογή εκπαιδευτών, συμμετοχές εργαζομένων, καθορισμός περιεχομένου και προγράμματος εκπαίδευσης, εξασφάλιση διαθεσιμότητας όλων των απαραίτητων πόρων κλπ).
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
Διαχείριση Εκπαιδευτικών Φορέων & Οργανισμών, μέσω των οποίων η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα λήψης υπηρεσιών εκπαίδευσης.
Διαχείριση Εισηγητών / Εκπαιδευτών των εκπαιδευτικών φορέων.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα διαχείρισης εσωτερικών εκπαιδευτών (εργαζομένων) απ’ ευθείας μέσω του Μητρώου Προσωπικού.
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών, μέσω εντύπων που δίνονται στους εργαζόμενους, ώστε να αναφέρουν τα σεμινάρια που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν. Καταχώρηση των αναγκών εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο.
Σχεδιασμός και προγραμματισμός επιμορφωτικών σεμιναρίων, με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν από την αξιολόγηση του προσωπικού και τα υφιστάμενα προγράμματα σεμιναρίων των εκπαιδευτικών φορέων. Προγραμματισμός - δέσμευση των απαραίτητων πόρων (Αίθουσες Σεμιναρίων, Εποπτικά Μέσα, Βιβλία-Σημειώσεις κλπ).
Παρακολούθηση των παρουσιών των εκπαιδευομένων
Παρακολούθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευομένων
Παρακολούθηση της αξιολόγησης των σεμιναρίων από τους εκπαιδευόμενους
Προϋπολογιστική και απολογιστική οικονομική παρακολούθηση σεμιναρίων (κόστος εισηγητών, εποπτικού υλικού, ταξιδιών εκπαιδευομένων κλπ).
Έκδοση πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων για τα εκπαιδευτικά προγράμματα
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Recruiting, παρέχονται όλες οι δυνατότητες οργάνωσης και παρακολούθησης όλων των φάσεων της διαδικασίας πρόσληψης νέων εργαζομένων, όπως τήρηση βιογραφικών υποψηφίων, αγγελίες πρόσληψης που δημοσιεύει η επιχείρηση σε διάφορα μέσα και βιογραφικά που αντιστοιχούν στις αγγελίες αυτές για συγκεκριμένες θέσεις, αξιολόγηση των βιογραφικών σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των αντίστοιχων θέσεων εργασίας, τελική πρόταση για επιλογή υποψηφίων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού που ασχολούνται με την επιλογή νέου προσωπικού, διευκολύνοντάς τους τόσο στην επιλογή των πλέον κατάλληλων υποψηφίων για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας, αλλά και στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα της δημοσίευσης αγγελιών ανά μέσο ενημέρωσης, την διατήρηση βιογραφικών για μελλοντικές ανάγκες κλπ.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
Παρακολούθηση κενών Θέσεων Εργασίας, σύμφωνα με το Οργανόγραμμα της επιχείρησης / οργανισμού
Τήρηση απαιτήσεων για νέες Θέσεις Εργασίας από τις Διευθύνσεις και Τμήματα της επιχείρησης.
Προγραμματισμός αναγκών και καθορισμός χρονοδιαγραμμάτων προσλήψεων, για κάθε Θέση Εργασίας
Τήρηση στοιχείων Αιτήσεων Πρόσληψης & Βιογραφικών υποψηφίων. Για κάθε αίτηση υποψήφιου, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την αίτηση και το βιογραφικό.
Δυνατότητα σχεδιασμού διαφορετικών εντύπων-αναφορών αξιολόγησης υποψηφίων, με καθορισμό των κριτηρίων και υποκριτηρίων που κάθε ένα θα περιλαμβάνει, καθώς και των επιτρεπτών τιμών βαθμολόγησης κάθε κριτηρίου.
Τήρηση στοιχείων αξιολόγησης Υποψηφίων (με βάση τις συνεντεύξεις και τα στοιχεία βιογραφικού), με τήρηση ιστορικότητας. Για κάθε Υποψήφιο, μπορούν να καταχωρηθούν απεριόριστες αξιολογήσεις. Για κάθε μία από αυτές τις αξιολογήσεις, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες
Έκδοση στατιστικών στοιχείων βαθμού (ποσοστού) εκπλήρωσης στόχων Θέσεων Εργασίας από τους υποψηφίους και πρόταση από το σύστημα για την σειρά κατάταξης αξιολόγησης ανά Θέση Εργασίας.
Έκδοση Καταστάσεων Αξιολόγησης-Βαθμολόγησης Υποψηφίων ανά Θέση Εργασίας
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Appraisal, παρέχονται όλες οι δυνατότητες οργάνωσης και διαχρονικής παρακολούθησης της αξιολόγησης των εργαζομένων, όπως καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης για κάθε θέση εργασίας, σχεδιασμός εντύπων αξιολόγησης για διάφορες ομάδες εργαζομένων, τήρηση αποτελεσμάτων αξιολόγησης, έκδοση στατιστικών στοιχείων αξιολόγησης και αναγκών εκπαίδευσης.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού που ασχολούνται με την αξιολόγηση του προσωπικού (Διευθυντές, προϊστάμενοι, σύμβουλοι αξιολόγησης κλπ), εξασφαλίζοντας ενιαίο και δίκαιο τρόπο αξιολόγησης, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων και στόχων, τη δυνατότητα σύγκρισης των απαιτήσεων κάθε θέσης με τις ικανότητες του κατόχου της θέσης, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος “Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση”, καθώς και τη διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων, με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξή τους μέσα στην επιχείρηση ή οργανισμό.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
Τήρηση στοιχείων Θέσεων Εργασίας: διοικητικά χαρακτηριστικά, στοιχεία περιγραφής θέσεων μέσω κριτηρίων αξιολόγησης και επιθυμητού βαθμού εκπλήρωσης των κριτηρίων, που έχουν καθορισθεί από τον αναλυτή θέσεων εργασίας, καθώς και κριτηρίων που σχετίζονται με την κατεύθυνση σπουδών (ειδικότητα), την βαθμίδα εκπαίδευσης, την προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις.
Τήρηση στοιχείων ρόλων-αρμοδιοτήτων (περιγραφή, κριτήρια και επιθυμητός βαθμός εκπλήρωσής τους κλπ).
Αντιστοίχιση Εργαζομένων με Θέσεις Εργασίας και Ρόλους.
Δυνατότητα σχεδιασμού διαφόρων εντύπων-αναφορών αξιολόγησης, με καθορισμό των κριτηρίων και υπό
μπορεί να πετύχει αποδοτικότητα στη λειτουργία του Γραφείου Προσωπικού της, εξοικονόμηση χρόνου, και έλεγχο ροής διαδικασιών αντί για απλή διαχείριση δεδομένων καθώς και άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.
Το υποσύστημα “Καρτέλλα Προσωπικού ”, αποτελεί τον πυρήνα της οικογένειας εφαρμογών Personnel MaSter.
Μέσω του υποσυστήματος αυτού, παρέχεται η δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων σταθερών και μεταβλητών στοιχείων που αποτελούν τον Φάκελο Εργαζομένου (στοιχεία βιογραφικού, στοιχεία εργασίας, στοιχεία εκπαίδευσης του εργαζόμενου εντός της επιχείρησης, Ιατρικά στοιχεία κλπ).
Στην καρτέλα του εργαζόμενου, ο κάθε χρήστης, ανάλογα με τα δικαιώματα πρόσβασής του, έχει πλέον τη δυνατότητα να δει τη συνολική εικόνα του εργαζομένου, αναφορικά και με τα υποσυστήματα που παρακολουθούνται.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα έκδοσης όλων των απαραίτητων πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω δυνατότητες:
Προσωπικά στοιχεία εργαζομένων τα οποία δεν έχουν ιστορικότητα.
Ενδεικτικά:
- Επώνυμο
- όνομα
- πατρώνυμο
- ημερομηνίες γέννησης
- ΑΦΜ
- στοιχεία ταυτότητας
- στοιχεία αδειών εργασίας
- κ.ο.κ.
Στοιχεία Εργασίας με παρακολούθηση ιστορικότητας που περιλαμβάνονται τα εξής πεδία:
Ενδεικτικά:
- Ημερομηνίες πρόσληψης – Αποχώρησης
- ωράριο εργασίας
- προϋπηρεσία
- μισθός
- στοιχεία οργανωτικής δομής – προϊσταμένου
- στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού
Στοιχεία Οργανωτικής Δομής (Οργανόγραμμα)
Ενδεικτικά:
- Κωδικοποίηση οργανογράμματος
- περιγραφή θέσεων (job positions)
- προδιαγραφές θέσεων (job descriptions)
- δυναμολόγιο
- ιστορικότητα στοιχείων
Στοιχεία Οικογενειακών και Προστατευόμενων μελών για κάθε εργαζόμενο:
Ενδεικτικά:
- Στοιχεία τέκνων
- με υπολογισμό ηλικιών
- σχέσεις συγγένειας
Στοιχεία για επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης (Emergency Contacts):
Ενδεικτικά:
- Επώνυμο και Όνομα
- σχέση με τον εργαζόμενο
- στοιχεία διεύθυνσης
- τηλέφωνα
- Fax
Ιατρικά Στοιχεία & Στοιχεία Υγείας (Medical & Health Records):
Ενδεικτικά:
- Ομάδα Αίματος,
- αλλεργίες
- ειδικές ανάγκες
- καπνιστής
- σωματομετρικά στοιχεία (Βάρος, Ύψος)
Στοιχεία Στρατιωτικής Υπηρεσίας με τήρηση ιστορικότητας:
Ενδεικτικά:
- Τύπος Στρατιωτικής Θητείας
- χρονική περίοδος
- σώμα/βαθμός
Στοιχεία Προϋπηρεσίας με τήρηση ιστορικότητας:
Ενδεικτικά:
- Στοιχεία προηγούμενου εργοδότη
- θέσεις εργασίας
- χρονική περίοδος
- ένδειξη αναγνώρισης
Στοιχεία Εκπαίδευσης, Σεμιναρίων, Ειδικών γνώσεων:
Ενδεικτικά:
- Εκπαιδευτικό Ίδρυμα
- με ειδικότητα
- εξειδίκευση
- διάρκεια σπουδών και ημερομηνίες κτήσης
Στοιχεία Ξένων Γλωσσών:
Ενδεικτικά:
- Ξένη Γλώσσαμε
- επίπεδο γνώσης
- πτυχίο και ημερομηνίες κτήσης
Στοιχεία Ηθικών Αμοιβών & Ποινών:
Ενδεικτικά:
- Τύπος Ηθικής Αμοιβής/Ποινής
- με περιγραφή
- ημερομηνίες και διάρκεια
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Training, παρέχεται η δυνατότητα της οργάνωσης και παρακολούθησης σεμιναρίων για την εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού, της αξιολόγησης των σεμιναρίων αυτών από τους εκπαιδευόμενους, την αξιολόγηση εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών, καθώς και την οικονομική παρακολούθηση των σεμιναρίων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τους υπεύθυνους του Τμήματος Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού, για τον εντοπισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων και την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων (επιλογή εκπαιδευτών, συμμετοχές εργαζομένων, καθορισμός περιεχομένου και προγράμματος εκπαίδευσης, εξασφάλιση διαθεσιμότητας όλων των απαραίτητων πόρων κλπ).
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
- Διαχείριση Εκπαιδευτικών Φορέων & Οργανισμών, μέσω των οποίων η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα λήψης υπηρεσιών εκπαίδευσης.
- Διαχείριση Εισηγητών / Εκπαιδευτών των εκπαιδευτικών φορέων.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα διαχείρισης εσωτερικών εκπαιδευτών (εργαζομένων) απ’ ευθείας μέσω του Μητρώου Προσωπικού.
- Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών, μέσω εντύπων που δίνονται στους εργαζόμενους, ώστε να αναφέρουν τα σεμινάρια που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν. Καταχώρηση των αναγκών εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο.
- Σχεδιασμός και προγραμματισμός επιμορφωτικών σεμιναρίων, με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν από την αξιολόγηση του προσωπικού και τα υφιστάμενα προγράμματα σεμιναρίων των εκπαιδευτικών φορέων. Προγραμματισμός - δέσμευση των απαραίτητων πόρων (Αίθουσες Σεμιναρίων, Εποπτικά Μέσα, Βιβλία-Σημειώσεις κλπ).
- Παρακολούθηση των παρουσιών των εκπαιδευομένων
- Παρακολούθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευομένων
- Παρακολούθηση της αξιολόγησης των σεμιναρίων από τους εκπαιδευόμενους
- Προϋπολογιστική και απολογιστική οικονομική παρακολούθηση σεμιναρίων (κόστος εισηγητών, εποπτικού υλικού, ταξιδιών εκπαιδευομένων κλπ).
- Έκδοση πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων για τα εκπαιδευτικά προγράμματα
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Recruiting, παρέχονται όλες οι δυνατότητες οργάνωσης και παρακολούθησης όλων των φάσεων της διαδικασίας πρόσληψης νέων εργαζομένων, όπως τήρηση βιογραφικών υποψηφίων, αγγελίες πρόσληψης που δημοσιεύει η επιχείρηση σε διάφορα μέσα και βιογραφικά που αντιστοιχούν στις αγγελίες αυτές για συγκεκριμένες θέσεις, αξιολόγηση των βιογραφικών σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των αντίστοιχων θέσεων εργασίας, τελική πρόταση για επιλογή υποψηφίων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού που ασχολούνται με την επιλογή νέου προσωπικού, διευκολύνοντάς τους τόσο στην επιλογή των πλέον κατάλληλων υποψηφίων για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας, αλλά και στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματικότητα της δημοσίευσης αγγελιών ανά μέσο ενημέρωσης, την διατήρηση βιογραφικών για μελλοντικές ανάγκες κλπ.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
- Παρακολούθηση κενών Θέσεων Εργασίας, σύμφωνα με το Οργανόγραμμα της επιχείρησης / οργανισμού
- Τήρηση απαιτήσεων για νέες Θέσεις Εργασίας από τις Διευθύνσεις και Τμήματα της επιχείρησης.
- Προγραμματισμός αναγκών και καθορισμός χρονοδιαγραμμάτων προσλήψεων, για κάθε Θέση Εργασίας
- Τήρηση στοιχείων Αιτήσεων Πρόσληψης & Βιογραφικών υποψηφίων. Για κάθε αίτηση υποψήφιου, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την αίτηση και το βιογραφικό.
- Δυνατότητα σχεδιασμού διαφορετικών εντύπων-αναφορών αξιολόγησης υποψηφίων, με καθορισμό των κριτηρίων και υποκριτηρίων που κάθε ένα θα περιλαμβάνει, καθώς και των επιτρεπτών τιμών βαθμολόγησης κάθε κριτηρίου.
- Τήρηση στοιχείων αξιολόγησης Υποψηφίων (με βάση τις συνεντεύξεις και τα στοιχεία βιογραφικού), με τήρηση ιστορικότητας. Για κάθε Υποψήφιο, μπορούν να καταχωρηθούν απεριόριστες αξιολογήσεις. Για κάθε μία από αυτές τις αξιολογήσεις, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες
- Έκδοση στατιστικών στοιχείων βαθμού (ποσοστού) εκπλήρωσης στόχων Θέσεων Εργασίας από τους υποψηφίους και πρόταση από το σύστημα για την σειρά κατάταξης αξιολόγησης ανά Θέση Εργασίας.
- Έκδοση Καταστάσεων Αξιολόγησης-Βαθμολόγησης Υποψηφίων ανά Θέση Εργασίας
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Appraisal, παρέχονται όλες οι δυνατότητες οργάνωσης και διαχρονικής παρακολούθησης της αξιολόγησης των εργαζομένων, όπως καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης για κάθε θέση εργασίας, σχεδιασμός εντύπων αξιολόγησης για διάφορες ομάδες εργαζομένων, τήρηση αποτελεσμάτων αξιολόγησης, έκδοση στατιστικών στοιχείων αξιολόγησης και αναγκών εκπαίδευσης.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού μίας επιχείρησης ή οργανισμού που ασχολούνται με την αξιολόγηση του προσωπικού (Διευθυντές, προϊστάμενοι, σύμβουλοι αξιολόγησης κλπ), εξασφαλίζοντας ενιαίο και δίκαιο τρόπο αξιολόγησης, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων και στόχων, τη δυνατότητα σύγκρισης των απαιτήσεων κάθε θέσης με τις ικανότητες του κατόχου της θέσης, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος “Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση”, καθώς και τη διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων, με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξή τους μέσα στην επιχείρηση ή οργανισμό.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
- Τήρηση στοιχείων Θέσεων Εργασίας: διοικητικά χαρακτηριστικά, στοιχεία περιγραφής θέσεων μέσω κριτηρίων αξιολόγησης και επιθυμητού βαθμού εκπλήρωσης των κριτηρίων, που έχουν καθορισθεί από τον αναλυτή θέσεων εργασίας, καθώς και κριτηρίων που σχετίζονται με την κατεύθυνση σπουδών (ειδικότητα), την βαθμίδα εκπαίδευσης, την προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις.
- Τήρηση στοιχείων ρόλων-αρμοδιοτήτων (περιγραφή, κριτήρια και επιθυμητός βαθμός εκπλήρωσής τους κλπ).
- Αντιστοίχιση Εργαζομένων με Θέσεις Εργασίας και Ρόλους.
- Δυνατότητα σχεδιασμού διαφόρων εντύπων-αναφορών αξιολόγησης, με καθορισμό των κριτηρίων και υπό-κριτηρίων που κάθε ένα θα περιλαμβάνει, καθώς και των επιτρεπτών τιμών βαθμολόγησης κάθε κριτηρίου.
Για κάθε Θέση Εργασίας, μπορούν να καθορισθούν τα συγκεκριμένα Χαρακτηριστικά ή Δεξιότητες που θα λαμβάνονται υπ’ όψιν για την αξιολόγηση της θέσης και των αντίστοιχων εργαζομένων κατ’ επέκταση. Για κάθε ένα από αυτά, μπορούν να καθορισθούν οι minimum και maximum αποδεκτές και επιθυμητές τιμές (Accepted & Desirable Class Values).
Έκδοση στατιστικών στοιχείων βαθμού (ποσοστού) εκπλήρωσης στόχων Θέσεων Εργασίας από τους εργαζόμενους (Skill-Gap Analysis) και πρόταση από το σύστημα των αναγκών εκπαίδευσης για εργαζόμενους που υπολείπονται των αντίστοιχων προκαθορισμένων στόχων.
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Hygiene and Safety, παρέχονται όλες οι δυνατότητες αναλυτικής παρακολούθησης ιατρικού φακέλου εργαζομένων, παρακολούθησης περιοδικών εξετάσεων / επισκέψεων / εμβολιασμών και αποτελεσμάτων, τήρηση προσωπικού απορρήτου, Παραμετρική Παρακολούθηση σε Τύπους Εμβολίων / Κατηγορίες Ιατρικών Εξετάσεων και Τύπους Εξετάσεων, Πολλαπλά εκτυπωτικά κ.λπ.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού ή/και της Οικονομικής Διεύθυνσης μίας επιχείρησης ή οργανισμού.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
Αναλυτική παρακολούθηση Ιατρικού Φακέλου Εργαζομένων.
Παρακολούθηση περιοδικών Εξετάσεων / Επισκέψεων / Εμβολιασμών και Αποτελεσμάτων.
Τήρηση Προσωπικού Απορρήτου (Νόμος Περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων)
Παραμετρική Παρακολούθηση σε Τύπους Εμβολίων / Κατηγορίες Ιατρικών Εξετάσεων και Τύπους Εξετάσεων
Πολλαπλά εκτυπωτικά για Επισκέψεις Εργαζομένων / Εξετάσεων / Εμβολιασμών
PERSONNEL ACCIDENTS - INJURIES
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Accidents - Injuries, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης των ατυχημάτων στους χώρους εργασίας και της τήρησης όλων των απαραίτητων πληροφοριακών στοιχείων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τους υπεύθυνους Ασφάλειας Εργασίας της επιχείρησης, για τον εντοπισμό των περιοχών εργασίας και των ωρών εργασίας που παρουσιάζουν υψηλή επικινδυνότητα, με τελικό στόχο την λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την πρόληψη-ελαχιστοποίηση των ατυχημάτων ή/και τραυματισμών στους χώρους εργασίας.
Για κάθε Ατύχημα / Τραυματισμό, τηρούνται στοιχεία όπως :
Ημερομηνία και ώρα ατυχήματος
Τύπος ατυχήματος (πχ Εργατικό, Υλικές Ζημιές, Ζημιές & Τραυματισμοί, Θανατηφόρο κλπ)
Αίτιο Ατυχήματος (πχ Βλάβη Μηχανολογικού Εξοπλισμού, Μη τήρηση Κανόνων Ασφαλείας κλπ).
Σύντομη και Αναλυτική Περιγραφή ατυχήματος
Κτίριο και Τοποθεσία στην οποία συνέβη το ατύχημα (πχ Εργοτάξιο Ελευσίνας, Δεξαμενή καυσίμων)
Αναλυτικά στοιχεία Τραυματισμών Εργαζομένων.
Ενδεικτικά:
- Εργαζόμενος
- Αιτία τραυματισμού
- Είδος και σοβαρότητα τραυματισμού
- ένδειξη τήρησης κανόνων ασφαλείας
- ένδειξη μεταφοράς-περίθαλψης σε Νοσοκομείο
- Προτεινόμενες προληπτικές ενέργειες,
- Απολεσθείσες ώρες εργασίας κλπ
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Assets, παρέχεται η δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων στοιχείων για όλα τα είδη εξοπλισμού που έχουν χρεωθεί σε εργαζόμενους της Επιχείρησης (πχ Ηλ. Υπολογιστές Γραφείου, Notebooks, κινητά τηλέφωνα, κλειδιά, κάρτες, στολές κλπ), ώστε να μπορούν να τα χρησιμοποιούν για την εκτέλεση των καθημερινών εργασιών τους.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την παρακολούθηση των ειδών εξοπλισμού τα οποία θα πρέπει να επιστρέψει ο εργαζόμενος κατά την αποχώρησή του από την επιχείρηση.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο υποσύστημα, δεν υποκαθιστά το υποσύστημα Παρακολούθησης Παγίων της Λογιστικής.
Για κάθε είδος Πάγιου Εξοπλισμού, μπορούν να τηρούνται στοιχεία όπως :
Ενδεικτικά:
- Κωδικός Είδους
- Σειριακός Αριθμός Είδους (Serial Number),
- Περιγραφή
- Κατασκευαστής
- Μοντέλο
- Προμηθευτής
- Στοιχεία απόκτησης
Αναλυτικά στοιχεία για τα έξοδα που αφορούν τον εξοπλισμό (επισκευές, συντηρήσεις κλπ)
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης εξόδων ανά πάγιο στοιχείο, τα οποία μπορούν να επηρεάζουν και τη μισθοδοσία του εργαζομένου. Υποστηρίζονται έξοδα κινητής τηλεφωνίας και καρτών καυσίμων, όπου η καταχώρηση γίνεται μαζικά και ενημερώνεται αυτόματα ανά χρήστη, με το τελικό αποτέλεσμα χρέωσης να μπορεί να γίνεται αυτοματοποιημένα, ή μετά από έγκριση του χρήστη.
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Vehicles, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης του συνόλου των οχημάτων που ανήκουν στην επιχείρηση (σε συνδυασμό με το προσωπικό της επιχείρησης το οποίο τα χρησιμοποιεί), της ασφαλιστικής κάλυψης των οχημάτων, των εξόδων λειτουργίας, των επισκευών και συντηρήσεών τους κλπ.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
Μητρώο Οχημάτων
Δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων πληροφοριακών στοιχείων για κάθε όχημα, όπως:
Ενδεικτικά:
- Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος
- τύπος οχήματος
- καύσιμο
- κατασκευαστής
- έτος κυκλοφορίας
- χρώμα
- κυβισμός
- πρόσθετος εξοπλισμός χρήστης
- στοιχεία ενοικίασης
Σύνδεση κάθε Οχήματος με συγκεκριμένους Εργαζόμενους
Για κάθε χρήση αυτοκινήτου της εταιρείας από εργαζόμενο, υπάρχει η δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων στοιχείων, πάντα με στοιχεία ιστορικότητας, όπως:
Ενδεικτικά:
- Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος
- Εργαζόμενος που το χρησιμοποιεί
- Ημερομηνία έναρξης και λήξης χρήσης
- Χιλιόμετρα κατά την έναρξη και τη λήξη χρήσης
Στοιχεία Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων.
Για κάθε Συμβόλαιο Ασφάλισης, τηρούνται όλα τα απαραίτητα στοιχεία, όπως :
Ενδεικτικά:
- Ασφαλιστική Εταιρεία
- Αριθμός Συμβολαίου
- Ημερομηνία έναρξης και λήξης Συμβολαίου
- Ποσό Ασφάλισης
- Κόστος Συμβολαίου
- Παρατηρήσεις
Στοιχεία Επισκευών & Συντηρήσεων Οχημάτων
Για κάθε επισκευή ή συντήρηση, υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης όλων των απαραίτητων στοιχείων, πάντα με στοιχεία ιστορικότητας, όπως :
Ενδεικτικά:
- Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος
- Τύπος Επισκευής ή Συντήρησης
- Ημερομηνία Επισκευής /Συντήρησης
- Ένδειξη Χιλιομετρητή
- Ένδειξη Ζημιάς (Ναι /Όχι)
- Κόστος Ανταλλακτικών
- Κόστος Εργασίας Επισκευής / Συντήρησης
- Ποσό που καλύφθηκε από την Ασφαλιστική Εταιρεία
- Ποσό που καταβλήθηκε από την Εταιρεία
- Παραστατικό Πληρωμής
- Παρατηρήσεις
- Επόμενη Ημερομηνία Ελέγχου
Έκδοση πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Expense Reports, παρέχονται όλες οι δυνατότητες διαχείρισης και παρακολούθησης των επαγγελματικών ταξιδιών των εργαζομένων της επιχείρησης, των προκαταβολών που δίδονται έναντι εξόδων, των απολογιστικών εξοδολογίων που σχετίζονται με τα παραπάνω, των χρήσεων εταιρικών πιστωτικών καρτών κλπ.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού ή/και της Οικονομικής Διεύθυνσης μίας επιχείρησης ή οργανισμού που ασχολούνται με την παρακολούθηση των εξόδων προσωπικού που αφορούν έργα τα οποία έχει αναλάβει η επιχείρηση, επαγγελματικά ταξίδια κλπ, με στόχο την πληρέστερη, ευκολότερη, αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των εξόδων αυτών, αλλά και την εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων που αφορούν την απολογιστική κοστολόγηση έργων, εργαζομένων, συνεργατών κλπ
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες:
Τήρηση Μητρώου Συνεργατών της επιχείρησης, οι οποίοι συμμετέχουν σε έργα ως εξωτερικοί συνεργάτες, υπεργολάβοι κλπ.
Τήρηση Μητρώου Έργων που αναλαμβάνει η επιχείρηση. Για κάθε Έργο, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.
Παρακολούθηση όλων των επαγγελματικών ταξιδιών που σχετίζονται με έργα, καθώς και των εργαζομένων και συνεργατών που συμμετέχουν σε αυτά. Για κάθε ταξίδι, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.
Παρακολούθηση των προκαταβολών που δίδονται έναντι εξόδων ταξιδιών / έργων
Για κάθε προκαταβολή, τηρούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.
Έκδοση καταστάσεων προκαταβολών, με διάφορους τρόπους ταξινόμησης και κριτήρια-φίλτρα οριζόμενα από τον χρήστη.
Έκδοση αναλυτικών και συγκεντρωτικών καταστάσεων εξοδολογίων, με διάφορους τρόπους ταξινόμησης και κριτήρια-φίλτρα οριζόμενα από τον χρήστη. Έκδοση στατιστικών στοιχείων εξόδων (ανά έργο, είδος εξόδου, ταξίδι, νόμισμα κλπ), με διάφορους τρόπους ταξινόμησης και κριτήρια-φίλτρα οριζόμενα από τον χρήστη.
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Corporate Events, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης των κάθε είδους εκδηλώσεων που διοργανώνει η επιχείρηση ή των εκδηλώσεων άλλων φορέων στις οποίες συμμετέχουν εργαζόμενοι της επιχείρησης, με παράλληλη τήρηση όλων των απαραίτητων πληροφοριακών στοιχείων.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη των Διευθύνσεων Ανθρώπινου Δυναμικού και Marketing της επιχείρησης, με στόχο την αρτιότερη οργάνωση και την πληρέστερη οικονομική παρακολούθηση των εκδηλώσεων.
Για κάθε εκδήλωση, υπάρχει η δυνατότητα τήρησης όλων των απαραίτητων στοιχείων, όπως ενδεικτικά:
- Κωδικός και περιγραφή εκδήλωσης
- τύπος και τόπος εκδήλωσης
- ημερομηνίες
- συμμετέχοντες
- αναλυτικός προϋπολογισμός
- απολογισμός κόστους ανά είδος εξόδου.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα έκδοσης όλων των απαραίτητων πληροφοριακών καταστάσεων και στατιστικών στοιχείων (Ημερολόγιο Εκδηλώσεων, συγκριτικά προϋπολογιστικά-απολογιστικά στοιχεία, συμμετοχές σε εκδηλώσεις ανά εργαζόμενο κλπ).
PERSONNEL CORPORATE REGULATIONS
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Corporate Regulations, παρέχεται η δυνατότητα αρχειοθέτησης-τήρησης και παρακολούθησης όλων των Κανονισμών Εργασίας που έχει θεσπίσει η Επιχείρηση, για όλα τα εργασιακά θέματα.
Παρέχεται η δυνατότητα παραμετρικού καθορισμού των Εργασιακών Θεμάτων και των αντίστοιχων Κανονισμών Εργασίας, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, όπως ενδεικτικά:
- Κωδικός Εργασιακού Θέματος
- Περιγραφή Εργασιακού Θέματος (πχ Κανόνες Ασφαλείας Διυλιστηρίου)
- Κανονισμός Εργασίας για το συγκεκριμένο θέμα
- Θέση του Σωματείου Εργαζομένων και της Επιχείρησης για το συγκεκριμένο εργασιακό θέμα.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης πολλαπλών κειμένων για κάθε εργασιακό θέμα.
Μέσω του υποσυστήματος Personnel Employee Insurance, παρέχονται όλες οι δυνατότητες ηλεκτρονικής παρακολούθησης των ομαδικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων, παραμετρικότητα στη δημιουργία ασφαλιστικών εταιρειών, τύπων πακέτων κάλυψης, υπολογισμοί αποζημιώσεων, πολλαπλές εκτυπώσεις, παρακολούθηση ασφαλιστικών συμβολαίων, πολλαπλοί τύποι ασφαλιστικών καλύψεων και ασφαλιστικών εταιριών, αναλυτική παρακολούθηση ασφαλιστικών Καλύψεων εργαζομένων & ομαδικών ασφαλίσεων, εκτυπώσεις κλπ.
Μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για τα στελέχη της Διεύθυνσης Προσωπικού ή/και της Οικονομικής Διεύθυνσης μίας επιχείρησης ή οργανισμού.
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο υποσύστημα, περιλαμβάνει τις παρακάτω λειτουργίες και δυνατότητες :
- Ηλεκτρονική παρακολούθηση των Ομαδικών Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων μίας Εταιρείας ή Οργανισμού.
- Παραμετρικότητα στην δημιουργία Ασφαλιστικών Εταιρειών, Τύπων πακέτων Κάλυψης.
- Υπολογισμοί αποζημιώσεων.
- Πολλαπλές Εκτυπώσεις
- Πολλαπλοί Τύποι Ασφαλιστικών Καλύψεων και Ασφαλιστικών Εταιρειών
- Αναλυτική Παρακολούθηση Ασφαλιστικών Καλύψεων εργαζομένων
- Αναλυτική Παρακολούθηση Αποζημιώσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων